İZİM VAR O YOLLARDA..!


Dikkatli bakarsanız göreceksiniz..

***

Continue reading

Kapılar… Ah Şu Kapılar…


 

…ve önüne konuluverenler!

Ben bu dünyaya yanlış gelmiş olacağım ben
Ben öyle her insandan, o kadar uzağım ben
Yine bu gözlerimdir okşanacak şey arar
Yoksa içimde başka bir dünya hasreti var

Uyanır gibi birden bir korkulu rüyadan
O içimden sevdiğim, benim olan dünyadan
Bir ses bana: ‘Gel! ‘ dese, ben o sesi işitsem
Kimsecikler duymadan bir kapı açıp gitsem…

Cahit Sıtkı Tarancı

***

Continue reading

Halvaşi Gözüyle: Referandum…


 

Bu bir ihbardır!

Hem hukuken..
Hem de siyaseten..!

Orda bir KÖY var… AKP gitmese de, YSK hiç görmemiş olsa da, o köy Türkiye Cumhuriyeti sınırları dahilindeki bir ilimizin köyüdür. Siyasîlerin işine geldiği; iki oy için köy sakinlerinin peşinde koştuğu; alavere dalavere aklın sınırlarını zorlayan bir menfaat sağlama uğruna EVET dedirttiği bir yer.

ABD ne diyor?
Afganistan’a bombalarımın «ANAsı»nı patlattım!
Referandum Hilesinin «ANAsı» Türkiye’de becerilmiş kimsenin umurunda mı?

Cumhurbaşkanı ne diyor?
Bu iş bitmiştir…
Hiçbir denetimin olmadığı bir ortamda referandumu kazanıp, denetimsiz başkanlığa yürürken hak, hukuk, adalet, dürüstlük, gerçek demokrasiden söz edecek değil herhalde!

Bakalım Halvaşi ne diyor bu işe? (nö)

Eyyyyyy devlet..
Eyyyyyyy hükümet..
Unutmayın..
Şanlıurfa/Hilvan/Gülcük Köyü’ne TAZİYE EVİ yapılacak…
Eyyyyy YSK sen nerdesin?
Eyyyyy insanlık öldün mü?
Yaşıyorsan ses ver..
Sesssssssss!!!!!!!!

***

Continue reading

A la Kasımpasha…


 

Dünya’nın en büyük Lâle Üreticisine «Posta Atmak!»

Kanka goedemiddag, son haberler nedir?

Merhaba kanka, krizi patlattığınızdan bu yana gülmekten yerlerdeyim.

Bizler de öyle ama toplum önünde âlev topuyuz…

«Vahşi Doğrama» inişe geçti, bastırın daha, hani diyorum ki bir de Keukenhof’ta teşebbüste bulunsanız. Biliyorsun şimdi Lâle Dönemi, Kanunî de sevinir anıldığına, eh sizinki de son padişah olacağına göre. Türkler de gezme bahanesiyle gelirler. Buluşup hasret giderirsiniz diyemiyeceğim, anında tedbirimizi alır, Keukenhof’un kapısına kilit asarız, sizler de kapıda kalıverirsiniz. Ne kadar çok kopardınız kıyamet, o kadar çok «Vahşi Yarma…pardon Doğrama» için felâket.

Bak bu iyi fikir Kasımpashalıya hemen iletiyorum fikrini 14’ü iyi mi, seçime 24 saat kala!

Muhteşem. Referandum için de bizden desteğe devam.

Sağolasın Kanka, her şey 17 Nisan sabahı rayına oturur ilişkilerde.

Hiç kuşkum yok. Merkel gibi davranır Soykırım Tanıma kararını unutturuveririz. Sizinkilerde nasıl olsa fil hafızası yok. Fransa ile yine aynı konuda ilişkiler bozulmuştu. Ne oldu sonra? İşler tıkır tıkır gidiyor. Ha aklıma gelmişsen komşumuz Belçika’ya da bi uzansanız! Kih…kih…kih…

Şarlo gereken hazırlıkları yaptığını bildirdi hele siz şu seçimleri bir atlatın, önümüzde vakit var daha. İsveç su koyuverdi. Eh tabii seçim meçim derdi yok ki Vikinglerin. Fransa’da Maryanı delirteceğiz hele dur. Bizler 23 Nisan’da zaferimizi Ata’nın huzurunda son kez kutlarken…

Neden öyle?

Eh cânım müze yapacağız, artık milli bayram falan da olmayacak, diğer kutlamaların hepsi saraylara aktarılacak da…

Wavvvv… Fransa’ya dönecek olursak…

Ha diyordumm ki, onlar da yeni Cumhurbaşkanı’nı seçecekler. El ele hep birlikte, Maryanı batıracağız Seine Nehri’nde en dibe…

Hadi kolay gelsin kanka, ben de hazır Pazar bir iki seçim gezisi yapayım yok bea sizinki gibi değil bir iki kahve turu yeter de artar. Halkı tatilinde rahatsız etmeden.

Hehheeee bizde o dert yok, gel dedin mi gelir, meydanlara in dedin mi iner, git dedin mi gider…

Nerdeeeee buralarda o günler, sizin oralarda siyaset yapmak varmış. Artık gelecek sefer geldiğimde…

Ohooo bakıyorum rezervasyonu yaptırmışsın şimdiden.

Sizden öğrendim. Cennet’te yer kalmamış, lokantalardaki gibi her yere AKP rezervlidir yazıyormuş. Artık misafir geliriz sizlere, kih kih kih…. –

***

Continue reading

Halvaşi gözüyle Kılıçdaroğlu’na saldırı…


En önemli mesaj SAĞDUYU!

nh1

©Nazmiye Halvaşi

Türkiye’nin mayası CHP‘dir.. Yeniden LAİK, DEMOKRATİK bir TÜRKİYE‘nin hedefine yöneltmek için toplumu..!!! CHP bu ülkenin olmazsa olmazıdır.. Farklılıkları ile yaşamayı becermek için önce sevgi..Farklılıkları dayatanları reddediyorum.. Olup bitenleri.. Kaosu anlamak için sebep ve sonuçları doğru analiz edip halka anlatmak görevimizdir! Güzel ülkemizin avuçlarımızdan kayıp gitmesini izlemeyiz.. Bu nedenle Atatürk’ün parmağının ucuna değil.. İşaret ettiği yere bakmayı ve yürüyüşümüzü sürdürmeliyiz.. Saza değil..! Gaza değil..! Akla, mantığa yakın davranılması gereken bu günlerde… Saldırı sonrasında Genel Başkan Kılıçdaroğlu’nun konuşması işte bu açıdan değerlendirilmelidir!

***

Continue reading

Halvaşi gözüyle ‘Çözüm Yolu!’


OHALde.. Çare Atatürkçülerdir.. Solculardır…

nh_06042012a

©Nazmiye Halvaşi

Meydanlarda, ezberletilenleri bağırır rahatlatırız kendimizi belki. vicdanSoruna, sorunlara çözüm için anlık tedbirleri alır, sonra kaynağına döneriz. Oysa belâların kaynaklarını da kurutmadan kurtulamayız. Gülen Cemaati ve diğerleri nedir? Laik Türkiye Cumhuriyeti’nin temellerine atılmış saatli bombalardır. Yoksulluk, eğitimsizlik, borçla yaşamak, muhtaç hâle gelmek gibi cenderenin içinde yaşayan toplumu kullanıp, karşı devrim için harekete geçirmek… Bu son olup bitenler ardından çalışma arkadaşınıza, siyasi yoldaşınıza, ölümüne operasyona gittiğiniz asker, polis timlerinin komutanlarına, yanınızdaki timdaşınıza nasıl güveneceksiniz? Çare bizleriz!

***

Continue reading

Halvaşi gözüyle ‘İnsan Olmak!’


king

İyi insan olabileceğimizi düşünmek gerek..

nh_06042012a

©Nazmiye Halvaşi

Belki de sadece iyi insan olmayı istemek yeterdi.. İyi insan! Kimdir o? Doğadan uzaklaştıkça vahşileştiğimizi.. Doğayı, insanlığı dev kıyma makinelerinde öğüttüğümüzü.. Düşünüyorum.. Sabahlara bir umutla uyanıp.. Her sabah, bugün bulacağım dünyayı kurtarmanın yolunu..! Düşündünüz mü, sordunuz mu kendinize hiç? Çevreniz yolunu bulmuşlarla doluyken..!

***

Continue reading

%d bloggers like this: