Yetti gari artık !


İnsanlar birbirlerini yeniden kucaklasınlar…

***

 



©Dr.M.Halit Umar

Gazetelerde, Web sitelerinde, radyo ve TV yayınlarında haberler hep kötü…

Acılar, ölüm, ateş, silah, öldürmeler, savaşlar…

Dünya artan bir hızla çılgınlaşmada.

Niçin?

Elime gazete alasım, radyoyu açasım gelmiyor. TV’yi oldum olası sevemediğimden ona dokunamıyorum bile.

Kısacası, devekuşu gibi kafamı kuma gömmeyi yeğledim bugün. Ne de olsa, kötü haberleri duymazsam, bilmezsem içim daha az acıyor.

Bu davranışım YETER ARTIK demenin başka bir şekli işte.

Balonların önüne çiçekleri koydum. Fotoğraf albümlerine el attım; gelişi güzel, bir iki sayfasını, içerdiği o eski yaşanmışlıkları yinelercesine karıştırdım. Renkleri, güzellikleri paylaşmak geldi içimden. Renklerle lekelenen tuvallerin üzerine hiç kan damlamasın, insanlar birbirlerini yeniden kucaklasınlar diye…

Rotterdam, 17 Kasım 2012

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.