Kröller-Müller Müzesi…


Ezginin ahengiyle uyumlu biçimde güzelliklerin kutsallaştığı tınılar!

kroller_muller_museum2

***

halit-umar1a

© Dr.Halit Umar – Hollanda’da, doğal bir parkın içinde yer alan Kröller-Müller Müzesi [en] [fr] [de] [nl] bana hiç bitmeyen esin kaynağı oluyor. Ne zaman arşivime eklediğim fotograflarıma baksam bir başka güzelliğin ve de özelliğin gizi beliriveriyor. Bu kez, kadraj içine tutsak olmuşlar öne çıkıyorlar. Ya da bana öyle bir izlenim veriyorlar.kroller_muller_museum İlle bir kadraj sınırlıyor objeleri. Nesneleri tutsaklayan, sabitleyen; bir başka açıdan bakıldığında ise tamamlayan çerçeveler…

Gündelik, sıradan gözlemlerimiz için de geçerli mi bilemiyorum ama ben bu fotokarelerde asla unutulmayacak ve bir zaman dilimi içine tutsaklaştırılamayacak güzelliklerin kutsallaşan tınılarına tanık olduğum kanısındayım.

Güzellikleri Yerelce okurlarıyla paylaşmak beni mutlu ediyor.

Ezginin ahengiyle hoş ve esen kalın.

Leave a Reply

