Dere geliyor dere, kumunu sere sere…


Of anam of, ben gurbette değilim, gurbet benim içimde…

yurt1

***

yakup_yurt

© Yakup Yurt – Onur 2 Nisan 2016 günü Bursa-Hilton’da evlendi.

Cavit dün Brüksel’den telefon ederek dönüş yolculuğunun sorunsuz geçtiği bildirdi.
Sevindik…

Yeni evli genç çift ( Gökçe ve Onur) şu an Uzak Asya’da balayındalar…
Ama tam olarak nerede?
Belki Endonezya, belki Filipinler…
Kimbilir?

İnternet çağında sanal iletişimle avunur olduk vesselam…

Eskiye göre çok şeyin değiştiği günümüz dünyasında gençlerle, sanal ve reel, iletişime her zamankinden daha çok ihtiyacımız var değerli okuyucular…

Dere geliyor dere, kumunu sere sere…
Uzun ince bir yoldayım, gidiyorum gündüz gece (Sadık dostumuz kara toprağa)
doğru…

Onlar orada biz burada, fırsat buldukça…
Bir zamanlar da (1966) babamız orada biz buradaydık…
Önce Belçika’ya, sonra mezarlığa (2006 ve 2011) göçtüler, oturduğumuz deniz manzaralı ve bahçeli evi bize miras bırakarak…

Of anam of, ben gurbette değilim, gurbet benim içimde…
Umurbey-Gemlik, 06-04-2016

Oykü’nün Başlangıcı: [Ömür dediğimiz vadesiz bir çek!]

Leave a Reply

