Çağırır bir ses beni uzaklardan…


Uzaklar uzak değil, ben yorgunum!

halit-umar1a

© Dr.Halit Umar – Yazılmış ama kimsenin okumadığı bir şiire benzettim birden yandaki fotoğrafımı. IMG_0450aa 2011 yılının Nisan ayında Rotterdam Trompenburg Bahçe ve Arboretum’unda çekilmiş, arşivlenmiş ama hiç paylaşılmamış. İstedim ki ışığın şiiriyle bütünleşen yapraklarım bugün siz sevdiklerime Merhaba desin, güzellikler paylaşılmış olsun, dışarıdaki yağmura inat.

Çağırır bir ses beni uzaklardan
Dokunup küskünlüğümün gerilen tellerine
Kimsesiz akşamüstleri sesinle çağırılsam
Ya da hiç gel demeseler acı sessizliğine

Avuçlarıma kan dolar bilmem kimin vurduğunu
Düştüğüm kuyulardan çıkar beni daha erken
Ölsem kendi kendimi sarardım çitlerinle
Bıraktığım tek şey nedir sormazlardı ben gitsem

De ki -sesin kaygaydı bu ses yabancı bana
Bir çıra yak zamanlara direnip değişmeyen
Her yağmurla biraz yağmak biraz dinmek isteyen
Koca çağlarda tek kaldım bu ses yabancı bana

Beni de söndürecekler taşlara vura vura
Güçsüzsün çırpınamazsın yollar uzun sen kaçak
Sönmüş fenerler gibiyim gel yak beni elinle
Yak ki bu iş sana düşer -bu çağ aydınlanacak

afsar_timucin

Afşar Timuçin
Çöl

Leave a Reply

